Elin tjatar...

Elin tjatar på att jag ska blogga så jag gör väll det då. Sitter just nu vid risets brygga och kastar stenar åt Bowser. Herregud han har typ simmat i en halvtimme efter dom där stenarna som sjunker, vilket han inte fattar. Haha söt han e. Ska bara torka (mina ben) sen ska jag gå hem igen, tror Linda (Bowsers mamma) kommer hem runt 6 så då slipper hon gå ut me honom direkt. Många bra. Och imorrn ska vi fira mig (fyllde år i onsdags) och på söndag börjar basketcamp, fan va ja längtar. Men kommer typ dö, har knappt tränat konditionen nånting under sommarn... Oooopsi... Men det ska nog gå bra, tror inte jag e ensam om det..? Hoppas du e nöjd nu Elin...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0