Alby.

Hej! Vi har det så jävla bra här uppe, därför har jag inte bloggar, har gjort annat. Plus att internet laggar bäver. Kommer typ inte blogga nått mer heller, har lite roligare saker att göra ;) Vi har precis kommit hem från Sundsvall, i va där och shoppa och åt lunch, myys. Köpte tre tröjor, och nu e jag pank. Smart tjej. Ikväll ska vi antagligen ut, om det är några killar ute, Elias har åkt t Åre, så Elin e Depp. Fredrik har skämt ut mig inför hela Alby och Ånge, det har jag gjort själv också för den delen. Men aa, tack Fredrik, gulligt av dig... Just nu ligger vi i varsin säng och lyssnar på musik. Snart ere mat, idag blir det lax. Älskar det här stället. Och nu e det mat, hörs väll nån gång, puuuuuuuuuuuussar från Aaaaaalbyyyyy! <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Bra att du gillar Alby! ;D

2011-07-13 @ 22:52:48
URL: http://salmiakjonna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0