Smart tjeeej.

Sitter och geekar I'm Into You med Jennifer Lopez, och så kom jag plötsligt på en gryyyyym idé. Ska t Södersved med Göran, Malin, Wilma & syrran imorrn, och om jag e uppe sjuuukt länge inatt så kommer jag va så trött och somna på stranden. Då kommer jag bli fett brun ju. Smart va?! Assmaaaart. Såå ska jag göra. Har packat typ hela kvällen. Okej inte direkt, plockade fram lite grejer, gick ut och gick 4 km sen hem t datan. (♥). Men ändå, lite packning, fixar resten imorrn. Men kan fortfarande inte fatta att det e ALBY på FREDAG. Haha, och när Knutte hämtade Elin fick vi reda på att det hade varit några killar och knackat på och frågat efter oss. Snacka om jobbigt att inte veta vilka. Åhh blir galen. Och nu undrar ni säkert hur fan vi vet det. Men Elins Farmor och hennes Farmors kompis e där uppe så aa. Haha fett gulligt att dom fråga efter oss. Gullungar (om det inte var Jeppe... då blir vi mindre glada....) Hehe. Peddddddo. Ska kolla på BB nu. (TÖNT) sen typ göra nått annat.


Saknar dig.♥

Kommentarer
Postat av: elin

min fina lilla tjej, hon e så underbar! saknar henne. <3 puss

2011-07-07 @ 11:45:41
URL: http://vaskadetheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0