10 saker ni inte visste om mig.

1. Jag gillar mulatter mer än ''vita'' och mörkhyade.
2. Det tar ungefär 2-3 timmar att platta mitt hår om det ska bli riktigt platt.
3. Jag är beroende av Criminal Minds, men kollar mest för att se Derek Morga (Shemar Moore)
4. Jag kan fortfarande börja gråta över min kanin som dog förra sommaren
5. Jag hatar Saw-filmerna, dom är helt värdelösa.
6. Jag är alltis pank, jag kan inte spara pengar
7. Jag är Facebook-beroende, kan typ inte leva utan det...
8. Mormors saft är den godaste enligt mig
9. Jag hatar fotboll
10. Båda mina klassresor förstörders för att jag bråkade med mina bästa vänner på dom. (Vilket jag ångrar grovt)

Kommentarer
Postat av: Dilara :)

Snygg blogg Sandra!<3

Håller med på 1:an :D

2011-06-28 @ 00:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0