Fett intressant.

Du som liten
1. Vad hette din/dina första bästa vän/vänner? Sara. H, Sabbi, Therese
2. Vilken var din favorit rätt?  MAJS (Jo, nu e det en maträtt)
3. Vilken var din favorit färg? Rosa
4. Vart bodde du? Nacka, som jag bor nu.
5. Vad tyckte du var det bästa som hänt dig? När jag fick Joppe tror jag
6. Vad tyckte du var det värsta som hänt? ingen anning hehe kommer inte ihåg så mkt ;o  
7. Vad ville du bli när du blev stor? Danslärare, kaninuppfödare
8. Vem/vilka var din(a) favorit(er)? Say whaaat?
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Nappar kanske?
Nu
1. Vad heter din bästa vän/ vänner? Sara. Z, Elin typ? Äh ja venne..
2. Vilken är din favorit rätt? KÖTT
3. Vilken är din favorit färg? Rosa
4. Vart bor du? Nacka
5. Vad tycker du är det bästa som hänt? finns så många saker ;)
6. Vad tycker du är det värsta som hänt? Pass
7. Vad vill du bli? Nått med hundar typ. (Det skulle ju inte sitta fel med basketproffs heller!)
8. Vem är din favorit? ?
9. Vilket godis tycker du bäst om? Choklad och det som inte är lakris och gelatin i.
1. vilken ögonfärg har du: Blå-grå-grön typ?
2. hur lång är du: 1.61 och en halv
3. vilken hårfärg har du: Mellan-blond
4. långt eller kort hår?: Kort.
5. piercingar i ansiktet: Öron.
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Isblå
7. hur lång skulle du vilja vara: 1.70-1.75
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Mööörkt
9. vill du ha kort eller långt hår: Långt!
10. skulle du vilja ha piercing: Ja
På senaste tiden har
Det hänt något som jag inte alls förväntade [x]
jag badat i vin [ ] 
borstat tänderna med shampoo [X](Jag var trött..)
släckt ett ljus med fingrarna [ ]
gått på toaletten [x]
målat naglarna [ ]
bajsat på mig [ ]
flyttat [ ]
duschat längre än 1 timma [x]
suttit på toa längre än 1 timma [ ]
sovit i soffan [x]
ätit en myra [ ]
använt hårspray/hårmousse [ ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0